Honda XRV Forum banner

Czy ktoś ulepszył zawieszenie w Transalpie? Amortyzatory i amortyzator.

1 reading
13K views 7 replies 4 participants last post by  chrisinabox  
#1 ·
Dawno nie pisałem, ale wciąż jeżdżę moim '96 TA600, chociaż teraz ma TDM jako współlokatora.

Transalp jest teraz moim motocyklem do jazdy w terenie i myślę o daniu mu nowego życia.

Jedną z części będzie zawieszenie.

Szukam rekomendacji dotyczących wymiany amortyzatorów, a także ulepszeń widelca.

W przypadku widelców interesują mnie albo elementy wewnętrzne, albo nawet wymiana przedniego zawieszenia na opcję z 21-calowym kołem i widelcem. W takim przypadku z przyjemnością przyjrzę się widelcom typu upside down.

Jakieś pomysły?

Dzięki z góry!
 
#2 ·
Mam sprężyny i olej Hyperpro w przednich widelcach i Hagon z tyłu, co całkowicie zmieniło prowadzenie.

Oryginalne sprężyny są po prostu za miękkie, a motocykl był przez to słaby i niechlujny.

Teraz prowadzi się jak marzenie.

de-Smiffy.
Image


Wysłane z mojego SM-T580 przy użyciu Tapatalk
 
#3 ·
Dzięki. Zobaczę, co oferują za 600.
 
#4 ·




 
#5 ·
Dzięki za linki: przeczytam.
 
#7 ·
Cześć,

Tylny amortyzator to Hagon, został zbudowany zgodnie z moją specyfikacją, tj. moją wagą, pasażerem i bagażem oraz regulowany w celu kompensacji obciążenia solo lub z dwoma osobami. Wszystkie amortyzatory Hagon są w ten sposób budowane i mogą być przerabiane, jeśli coś się zmieni. Jakość wykonania jest świetna, a ludzie w Hagon też są świetni.

Przednie sprężyny to Hyperpro, one również są naprawdę dobre i progresywne, więc znacznie lepsze.

Nie zdawałem sobie sprawy, że Hagon robił przednie sprężyny w tamtym czasie, ale Hyperpro są świetne, tylko trochę droższe.

Rzadko zapuszczam się w teren, ale zawieszenie jest ogromną poprawą w stosunku do bardzo sprężystych standardowych amortyzatorów, więc polecam albo Hagon, albo Hyperpro w zależności od budżetu, ale amortyzatory Hagon są naprawdę dobrze zbudowane i tańsze.

Kiedy był w terenie solo bez bagażu, ulepszone amortyzatory radzą sobie znacznie lepiej, ale naprawdę potrzebowałbym bardziej terenowych opon, aby naprawdę skomentować.

de-Smiffy.
 
#8 ·
Cześć,

Tylny amortyzator to Hagon, został zbudowany zgodnie z moją specyfikacją, tj. moją wagą, pasażerem i bagażem oraz regulowany w celu kompensacji obciążenia solo lub dla dwóch osób. Wszystkie amortyzatory Hagon są w ten sposób budowane i mogą być przerabiane, jeśli coś się zmieni. Jakość wykonania jest świetna, a ludzie w Hagon też są świetni.

Przednie sprężyny to Hyperpro, one również są naprawdę dobre i progresywne, więc znacznie lepsze.

Nie zdawałem sobie sprawy, że Hagon robił wtedy przednie sprężyny, ale Hyperpro są świetne, tylko trochę droższe.

Rzadko zapuszczam się w teren, ale zawieszenie jest ogromną poprawą w stosunku do bardzo sprężystych standardowych amortyzatorów, więc polecam Hagon lub Hyperpro w zależności od budżetu, ale amortyzatory Hagon są naprawdę dobrze zbudowane i tańsze.

Kiedy był w terenie solo bez bagażu, ulepszone amortyzatory radzą sobie znacznie lepiej, ale naprawdę potrzebowałbym bardziej terenowych opon, aby naprawdę to skomentować.

de-Smiffy.



Wysłane z mojego SM-T580 za pomocą Tapatalk
Szczególnie nie chcę wymieniać całego tylnego amortyzatora, ponieważ zaczynają się one od około 500 funtów za te z regulowanym tłumieniem, ale nowy zestaw sprężyn kosztuje około 200-250 funtów od hyperpro (przód i tył), więc rozważam jego założenie. Nie jestem pewien, czy hyperpro tylko z przodu to dobry pomysł.