Honda XRV Forum banner
20K views 18 replies 14 participants last post by  XRVVinny  
#1 ·
Kilka lat temu odwiedziłem Honda Collection Hall w Japonii. To był pierwszy raz, kiedy zobaczyłem XRV650 RD03:



Co za piękny motocykl! Widok tego motocykla zainspirował mnie do importu i restauracji mojego własnego RD03 tutaj w Kalifornii. Moim zdaniem to magiczny motocykl i ważny motocykl w historii motoryzacji. Kiedy byłem w Japonii, wytropiłem rzadką książkę o projekcie motocykla Honda. Właściwie miał to być zestaw dwóch książek, ale udało mi się znaleźć tylko pierwszą, która obejmowała lata 1957-1984. Od tego czasu szukam drugiej książki. Kilka tygodni temu znalazłem jedną i wysłałem ją z Japonii. Rzeczywiście, dotyczyła projektu pierwszego Africa Twin!



A więc poznajcie Mogi Tomonori, projektanta Africa Twin! Oto historia...

















Całkiem fajnie zobaczyć te wczesne rysunki projektowe tego, jak mógł wyglądać Africa Twin.

Skontaktuj się ze mną, jeśli chcesz otrzymać plik PDF tej historii.

Smacznego!
 
#2 ·
Bardzo interesujące....Chcę teraz 650 i odwiedzić muzeum! Ciekawe motocykle za @ i Transalp - jeśli się nie mylę, XLV750; CL250(?); XL250 lub 350 z okolic 1976/7; oraz MT250 Elsinore 2-suwowy z połowy lat 70. A czy to FT jakiegoś rodzaju za Transalp? Chyba gdzieś czytałem, że mają po jednym egzemplarzu każdego modelu (a może to muzeum Yamahy, o którym myślę).
 
#3 ·
Nie sądzę, żeby mieli wystawione wszystkie modele (na przykład była tylko RD03 Africa Twin i PD10 Transalp, mimo wielu innych wersji). Zdecydowanie warto odwiedzić. Setki pięknych motocykli...w tym NXR :thumbup:
 
#4 ·
Wyślę Ci PW
 
#5 ·
To było świetne czytanie, dzięki za zamieszczenie tego.

Czy ktoś zna historię naklejek "CHARRO" Cyrila Neveu? Myślę, że miał je nawet przyszyte do swojego kombinezonu wyścigowego. Czy był to sponsor w tamtym czasie, czy po prostu podobał mu się pomysł bycia meksykańskim jeźdźcem? W każdym razie podoba mi się to. Daje mi pomysły na moją renowację...
 
#7 · (Edited)
To było świetne czytanie, dzięki za zamieszczenie tego.

Czy ktoś zna historię naklejek "CHARRO" Cyrila Neveu? Myślę, że miał je nawet wszyte w swój kombinezon wyścigowy. Czy był to sponsor w tamtym czasie, czy po prostu podobał mu się pomysł bycia meksykańskim jeźdźcem? W każdym razie mi się podoba. Daje mi pomysły na moją renowację...
Myślę, że w tamtym czasie CHARRO było marką dżinsów, byli sponsorem:thumb:
 
#8 · (Edited)
Wybitny wkład w forum.:thumbup:
Cieszę się, że niedawno dostałem moją RD03!
Ci faceci naprawdę uchwycili esencję tego, czego chcieli ludzie!
I miałem również jeden z tych XL 250'S, a także XL600.
Dużo większy garaż byłby również inwestycją!
 
#11 ·
Wow, wspaniale się to czyta! Prawie daje mi entuzjazm do podjęcia się renowacji mojego RD07a. No cóż, prawie. Może jeszcze kilka lat postać w garażu... Dzięki za wrzucenie tego! Co mieli do powiedzenia na temat projektu Dominatora?
 
#12 ·
Ok, właśnie sobie przypomniałem, że mogę tu załączyć plik PDF. Miłej zabawy!

View attachment XRV650 Design.pdf

Kilka osób pytało o historie projektowe Transalp i Dominator. Znajdę je i opublikuję za kilka dni. Zaktualizuję ten wątek i zamieszczę je w odpowiednich działach tematycznych.
 
#13 ·
Ok, właśnie sobie przypomniałem, że mogę tu załączyć plik PDF. Miłej zabawy!

View attachment 55377

Kilka osób pytało o historie projektowe Transalp i Dominator. Znajdę je i opublikuję za kilka dni. Zaktualizuję ten wątek i opublikuję je w odpowiednich działach tematycznych.
bump :)

ciekawa obserwacja :-

pierwszy TA miał 55 KM
Rd03 51
 
#14 ·
RD03 to zdecydowanie Africa Twin, która sprawia, że ​​moja krew się gotuje. Zdecydowanie wygląda jak fabryczny motocykl wyścigowy. Nie dotyczy to jej następców ;-)
 
#17 ·
Kilka lat temu odwiedziłem Honda Collection Hall w Japonii. To był pierwszy raz, kiedy zobaczyłem XRV650 RD03:



Co za piękny motocykl! Widok tego motocykla zainspirował mnie do importu i odrestaurowania własnego RD03 tutaj w Kalifornii. Moim zdaniem to magiczny motocykl i ważny motocykl w historii motocykli. Kiedy byłem w Japonii, wytropiłem rzadką książkę o projekcie motocykla Honda. Właściwie miał to być zestaw dwóch książek, ale udało mi się znaleźć tylko pierwszą, która obejmowała lata 1957-1984. Od tego czasu szukam drugiej książki. Kilka tygodni temu znalazłem jedną i wysłałem ją z Japonii. Rzeczywiście, dotyczyła projektu pierwszego Africa Twin!



A więc poznajcie Mogi Tomonori, projektanta Africa Twin! Oto historia...

















Całkiem fajnie zobaczyć te wczesne rysunki projektowe tego, jak mogła wyglądać Africa Twin.

Skontaktuj się ze mną, jeśli chcesz otrzymać plik PDF tej historii.

Smacznego!
Dziękuję za Twój post. Chciałbym otrzymać plik PDF z książkami. Mój adres e-mail to udayakarun@gmail.com i z góry bardzo dziękuję za Twoją hojność.
 
#19 ·
Kilka lat temu odwiedziłem Halę Kolekcji Hondy w Japonii. To był pierwszy raz, kiedy zobaczyłem XRV650 RD03:



Co za piękny motocykl! Widok tego motocykla zainspirował mnie do importu i restauracji mojego własnego RD03 tutaj w Kalifornii. Moim zdaniem to magiczny motocykl i ważny motocykl w historii motocykli. Kiedy byłem w Japonii, wytropiłem rzadką książkę o projektowaniu motocykli Honda. Właściwie miał to być zestaw dwóch książek, ale udało mi się znaleźć tylko pierwszą, która obejmowała lata 1957-1984. Od tego czasu szukam drugiej książki. Kilka tygodni temu znalazłem jedną i wysłałem ją z Japonii. Rzeczywiście, dotyczyła projektu pierwszego Africa Twin!



A więc poznajcie Mogi Tomonori, projektanta Africa Twin! Oto historia...

















Całkiem fajnie zobaczyć te wczesne rysunki projektowe tego, jak mogła wyglądać Africa Twin.

Skontaktuj się ze mną, jeśli chcesz otrzymać plik PDF tej historii.

Smacznego!
Wow, to niesamowita historia! Musiało to być niesamowite przeżycie, aby odwiedzić Dom Hondy właśnie tam w Japonii. (y) 😊 Świetna inspiracja dla Ciebie, aby kontynuować, importować i restauracji.